onsdag 5 september 2012

SPA

Nu är den beställd! Spa-resan till Rügen som jag gör varje höst tillsammans med några härliga tjejer, vi har så himla roligt och denna gång följer min svägerska med också. Här är en länk, det är bara att boka om det är någon som är sugen! Vädret har varje gång varit underbart trots att det är i början av november, nästan så man vill hoppa i havet. Jag längtar redan till vi åker!

Var på vår lokala second-hand för ett par dagar sedan och hittade fina linnehanddukar med monogrammet J på. Perfekt för Julia när hon är hos farmor på middag, hennes bordsskick är inte det bästa!
Attans, vilken dålig bild!

Handdukarna ska tvättas och manglas innan Julia kommer.
Nu ska tvätten hängas upp och sen blir det Dallas om inte sömnen överfaller mig innan!

Ha det riktigt gott, mina vänner!

Kram
Eva

17 kommentarer:

Mitt liv som förskollärare sa...

Vilken fin stol Julia har hos dig. Vackraste handdukarna de med monogram.
Ha en fortsatt härlig vecka, fina du.
Kram/
Berit

Miruschka sa...

En sån stol hade vår äldsta dotter minns jag:)
Hoppas du får en härlig torsdag!!
Kram♥

Elzie sa...

Vad dom är bra dom stolarna. Gillar dom bättre än dom nya faktiskt.
Kul när man hittar handdukar med "rätt" monogram.
Hoppas du har en fin dag.
Kram Elzie

skifferhuset sa...

Samma stol som här hos oss, den är 34 år och alla barn å barnbarn har använt den, lite skavd å skev men i full vigör för lille Vilgot nu! Härligt med SPA resan som du gör! Kram Iréne

Anki sa...

Låter härligt! En sån stol vill jag oxå ha, men skitsvårt att hitta!

Ha en fin dag!
KRAM!

Äppelblom sa...

En sådan barnstol hade vi också till våra barn när de var små, men den var 70-talsbrun. Tänk så mycket lite färg kan göra och handdukarna var ju passande.
Trevlig helg!

Annes vita rum sa...

Åhh,vilken fin stol den ska ju stå framme,och handdukarna oxå, avis jag blir nu.... dottern kom hit med en ful Ikea stol,den är inte framme när minisen inte är här;) ha en fin helg/kram Anne

Maria sa...

Vilka fina handdukar du hittade. De blir ju perfekta till Julia! :)

Blir lite nostalgisk när jag ser hennes barnstol... hade själv en sådan när jag var liten! Jag minns att vi lekte med den en hel del. Använde den som "bil"... ;)

Hoppas att du får en lugn torsdagkväll och att du hinner att hämta andan lite (mycket)!

Var rädd om dig!
Kram♥

Gunillasljusglimtar sa...

Hej söta....Jaa va skönt för dej att se fram emot...har en bomb sen oxå lite längre fram...vilka fiina saker till söta Julia:)...Gunilla

Patricia sa...

Åh va härligt med en SPA-resa .. låter underbart! .. =)

Åh en sån fin gammal matstol hade jag till mina barn när de var små .. den är tyvärr borta så nu har jag en sån tråkig från IKEA.
Hoppas Julia gillar de fina handdukarna .. ;)

Må så gott!
Kram Patricia

Bente`s Hobbyrom sa...

Så herlige de var :) Ser jo at man kan få fine ting på bruktbutikker Eva :O)))) Likte den barnestolen du har veldig godt også jeg . Håper du og vennindene dine får en knalltur på SPA ....det fortjener du :O) Klem fra Bente .

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag kommer ihåg att du skrev om det förra året också... Så det har redan gått ett år!
Söta små handdukar också, till en söt liten tjej
Kram
MArie

G:a Affären sa...

Så fin barnbarn-stolen är och det så klart att lilla söta Julia ska egna handdukar, linne med monogram, inte dumt!
Önskar dig en skön helg!
Cia

Fröken Tindra sa...

Så du har bokat nu?! Härligt! Det blir inget för mig för det blev en annan resa bokad så där bara. Hoppsan! Men det skall bli skönt! Bara ett par-tre veckor kvar.
Vad kul att du hittade handdukar med rätt bokstav!
Kram!

Monika sa...

Åh, vad härligt med din Spa-resa! Låter väldigt skoj och mysigt på samma gång.

Vilken fin stol! Och vad gulligt med texten "barnbarn"!

En sån stol hade jag själv när jag var liten. Vi använde den till vår första dotter. Sedan blev det en sån där Hokus-pokus du vet. Brun och i plast som hade olika funktioner beroende på hur man vände den. Fy farao vad fula dom var....särskilt om man jämför! :o)

Ha det gott!
Kram
Monika

Jenny sa...

Hej Eva,
Vad mysigt med en spa-resa att se fram emot:)

En sån charmig barnstol du har till Julia, passar ju bra med J-handdukarna till:)

Kraam Jenny

Queen of Kammebornia sa...

Vad spännande med Dallas, jag har inte sett de nya avsnitten, jag bara missar och missar dem...