måndag 8 september 2014

Gudinnedroppar och armband

I fredags fick jag två paket med posten. I det ena fanns "gudinnedroppar" från Lotta med bloggen Mitt (eko)liv http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.se/, doften (och mycket annat) tillverkar hon själv utan syntetiska doftämnen, endast naturliga ingredienser. Härligt att dofta gott utan att lukta som en parfymbutik. Det ska bli spännande att prova den, den ska bara få stå till sig några dagar för den var alldeles nygjord. Tack Lotta!
 
Bilden är Lottas.

I det andra paket låg ett armband - mera flärd - som jag beställt från Puss.se. Där finns mycket roligt och fint och det är prisvärt.
Bilden från Puss.se
Nu känner jag mig upplivad med både en ny parfym och ett nytt armband och välkomnar hösten som är den årstid jag tycker allra bäst om.
 
Ha en härlig höstvecka, kära vänner!
 
Kram
Eva

23 kommentarer:

Anonym sa...

Låter spännande med en ny doft och armbandet är jättesnyggt.
Ha en bra vecka!
Kram Birgitta

Gunillasljusglimtar sa...

Åhh det lät spännande med gudinnedroppar! Armbanden snygga du:)
Det kanske vore ide att pröva!
Tack för dina tittar hos mej ♥ Gläder mej så. Ja mamma är mamma♥ Jo tack nu ska det gå åt rätt håll igen,känner igen mej lite nu...I morron ska jag provträna lite...Kramen Gunilla

Miruschka sa...

Bra gjort Eva. man SKA skämma bort sig själv ibland:)
Kram♥ från mig som är tillbaka i bloggvärlden igen!

Solstrimmor sa...

Snyggt höstarmband! Och de där gudinnedropparna måste jag kika lite extra på:)

Ha det sensommargott (ingen höst än!!) och tack för dina alltid så gulliga kommentarer!

Kramar från Eva-Mari

Anneli sa...

Gudinnedroppar.............låter som något alldeles extra!
......och ditt armband så snyggt.
Kul med lite nytt nu när hösten är på väg.
Själv har jag shoppat lite nytt i klädväg, kan behövas märkte jag.

Ha det bäst,
kram Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu blir du ju livsfarligt snygg, doftar som en gudinna och med jättefint armband. Har läst mycket om alla konstiga saker som ingår i det vi "kletar" på oss (kom inte på något bättre ord) Så din dofta-gott är ju toppen.
Kramar/AM

Black Iris sa...

En smula flärd i vardagen behövs nog för alla.. Armbandet gillar jag skarpt..

Kram Maidi

HönaPöna sa...

härligt med lite nya saker att välkomna hösten med...!
Fin tisdag till dej!

Inger sa...

Kul med lite nytt som piggar upp.
Kram

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Låter som spännande droppar.. ska bli intressant att höra vad du tycker om dom sen !!
Va skoj att du oxå gillade kudden !!!

Ha det fint nu i veckan och varma kramen till dej du stora gudinna.. hi hi

Unknown sa...

Så spännande att få paket på posten. Hoppas att dropparna gör dig lika glad som armbanden. Ha det ännu finare nu med dina nya juveler! Kram

Black Iris sa...

Hej igen! Adressen till Anita är : http://nitashantverk.blogspot.se/

Maria sa...

Åh så härligt det låter med ett nytt armband och en ny doft! Jag gläds med dig!!! Jag har precis börjat använda en ekologisk deodorant som endast består av naturliga ingredienser. Den fungerar utmärkt och känns både behaglig mot huden och mild i doften!

Hoppas att din vecka har fortsatt att vara fin. Jag brukar tänka på dig när det är onsdag... att vi har nedförsbacke mot helgen! ;)

Ta hand om dig finaste bloggvän! Jag hoppas att du inte behöver slita allt för mycket på jobbet!

Önskar dig en behaglig dag!
Kramar♥ Maria

Annas röda stol sa...

Jätteflotta armband!!

Maria sa...

Hej vännen!
Min deo-spray tillverkas av Lavera Naturkosmetik. Jag använder doften Lime Sensation (24h) vilken vid en omedelbar sprayningen har en ganska tydlig citrusdoft som efter någon minuter lägger sig. Deon innehåller bioorganiska ingredienser och naturliga esoteriska oljor och jag tycker att den fungerar väldigt bra!

Jag har köpt deon hos Ekobutiken (i vår stad) för ganska dyra pengar men går du in på länken nedan finns den att beställa till ett mycket lägre pris (-40%). Där finns även andra dofter och produkter från samma märke.

http://www.nu3.se/lavera-lime-sensation-fresh-deo-spray-75-ml.html

Ha en fin dag raraste!
Kram♥ Maria

A House With A View sa...

Älskar paket på posten men jag har förbrukat min kvot att handla för så jag måste försöka hålla igen lite :) Jättefint armband och så nyfiken jag blev på doften!

Kramar aka

Lotta sa...

Åh vilket vackert armband. Får nog kolla in det där med Puss lite närmre. Ska bli spännande att se vad du tycker om doften när du börjat använda den. Du får gärna återkoppla till mig.
Ha en fin helg!

Kram!
PS. Har inte kollat om pengarna kommit in, men de har de säkert gjort...

Melody and M.E sa...

Supersnygga armband! Måste gå in på deras sida o kika!
Önskar Dig en fin helg!
Kram M.E

Mycket annat & lite betong sa...

Alltid roligt med paket!
Så snygga armband, gillar färgerna!

Trevlig helg!
Kram Agneta

nattugglan sa...

Så fina armband!!! Jag sände iväg mitt lilla paket här om dagen så då får du ytterligare ett paket..hihi.. Bra med dofter som är "inte så starka" du vet vissa doftar ju som ett parfymeri..inte bra;(..Ha de gott vännen!

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen Eva!..Hur mår du?...Tack för dina så gulliga kommentarer hos mig!.Nej jag vann inte valstugan i år..som tur var väl det:)) kram på dej 💗 Gunilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha en bra vecka Eva
Kramar/AM

Lilla Källängen sa...

Hej Eva! Jag hoppas att du har det bra! Vilket fint armband du köpt! Kul med lite annorlunda :-) Tror jag måste titta in hos Lotta och se vad dessa gudinnedroppar är för något också, låter ju jättebra att det vara är naturliga ingredienser, sånt gillar jag.
Jo jag håller på ett sätt med dig att hösten är härlig, det känns lite lugnare när det är höst även om det också känns lite vemodigt..
Ha nu en riktigt fin kväll
Kramar Anneli