söndag 28 maj 2017

Vidrigt!

Jag är arg, förtvivlad och äcklad! Julia 6 år var tillsammans med sin kompis som är ett år äldre i fredags kväll. De fick 10 minuter att börja bygga koja bakom vår stuga. Då kom en man fram och lockade dem att titta när han kissade - enligt flickorna var det inte kiss som kom, det var nåt annat. Små flickor ska inte behöva uppleva sånt! Det är vidrigt! Händelsen är polisanmäld.
 
Nu går vi vidare och njuter av försommaren!
 
Kram Eva
 
PS. Förlåt att jag skriver om otrevligheter men vill samtidigt varna, detta skedde på Stocken, Orust.

17 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Nej, så vidrigt gräsligt! Jag mår illa över övergreppen dessa ynkliga män utsätter våra barn för!! Hade jag en pistol skulle jag skjuta dem, eller inte, men lust att göra det det har jag. Jag håller med den kvinna (vem det nu var?) som sa att män är djur med det tillägget att de är hundra gånger värre. Inte drar jag alla över en kam men det är lätt att göra det för vem vet vem som stod där och njöt, kanske en familjefar... fy f-n!! Hoppas verkligen att han blir igenkänd och helst att nån ger honom en giftspruta!

Inte längre kan barnen få leka fritt ute, inte ge sig ut på egna strövtåg eller leka i skogen som vi kunde. Jag blir så ledsen över att det blivit så här.

Önskar dig en vecka med glädjeämnen som tar udden av det vidriga.
Kramar från Eva-Mari

Annes vita rum sa...

Meen fy så hemskt... Bra att du skriver om det och kanske kan varna andra och gärningsmannen åker dit,för det hoppas jag verkligen..Lås in han och kasta bort nyckeln..

Ha en fin sommar med dina nära och kära Eva..Kramiz till dig och lilljäntan...

Pia Kammeborn sa...

Så fruktansvärt!

Rost och rädisor sa...

Örk, vad äckligt! Bra att de berättade. Det lär väl inte vara en engångsföreteelse i området så hoppas fler anmäler och han hittas. Varna andra är väl det enda man kan göra. Hoppas det löser sig snabbt.
Kram
/Anette

Erikslundsliv sa...

Jag fattar inte vad det är med folk som kan bete sig så!!!! Äckelgubbe!
Usch, stackars barnen men så viktigt att ni anmälde. Hoppas verkligen att han åker fast!
Hur sjuk är en människa som måste ge sig på små barn, det är ju ganska sorgligt också.
Hoppas att barnen mår bra. Tur att de har kloka vuxna runt sig som anmäler!
Allt gott till er alla!
Kram, Ann

Mycket annat & lite betong sa...

Näe, ska inte barnen kunna vara ute och leka! Så arg man blir!
Bra att tjejerna berättade och att det är polisanmält.
Tack för din fina kommentar!

Kram Agneta

Anjas Hill sa...

Usch och fyj! Jag ryser! Så svårt det är ibland att skydda sina barn från sjuka människaor. Det syns oftast inte utanpå om någon är en galning eller inte.
Men, dessa flickor hade ändå sinnesnärvaro att komma och berätta om händelsen. Kanske går det att identifiera mannen i fråga?

Önskar en bra helg!
/Anja

FREEDOMtravel sa...

Fy vad obehagligt!!! Bra att ni polisanmält!!!

Anonym sa...

Nej, så vidrigt saknar ord...
kram Birgitta

Unknown sa...

Fy tusan vilka idioter det vandrar omkring bland oss!
Fint att flickorna kunde berätta om vad de utsatts för.
Förlåt att jag inte kommenterat tidigare men jag har fortfarande dataproblem.
Hoppas att du haft en fin Nationaldag!
Ha det gott vännen! Kram

Solstrimmor sa...

Önskar dig en vidunderligt vacker och skön midsommarhelg!

Sommarkramar från Eva-Mari

Inger sa...

Ha en fortsatt fin midsommarhelg!
Kram Inger

skapa och inreda sa...

Det gör mig både arg och ledsen över att få ta del av vad de små flickorna fick vara med om. Arg över att det finns människor som beter sig så här mot små barn och mycket ledsen över att inte barn kan få leka och vara just barn i en värld där de kan känna sig trygga bland alla människor.
Kram till både dig och de dina.
Annika

Åke och Tanterna sa...

Du behöver INTE be om ursäkt... Hoppas de fått tag i äcklet.

Må gott

*KRAMAR om*

Amanda Jona [FOTOGRAF] sa...

Nä alltså, fyfan vad vidrigt! Bra att ni har polisanmält!

Mycket annat & lite betong sa...

Hoppas att du har en fin sommar och tack för din kommentar!
Vi försöker att ta en sak i taget.

Kram Agneta

Blommiga Rutan sa...

Men det är ju inte riktigt klokt ! Fy så fruktansvärt ! Så otäckt ! Att det finns så sjuka människor. Hoppas att dom får tag i honom, låser in honom så han inte skrämmer flera små barn. Usch, vidrigt och så sjukt!
Tack för din rara kommentar hos mig . Önskar dig en skön sommar.
Kramar Anncathrine