tisdag 9 maj 2017

Denna tiden

 
Nu är det den tiden när allt går på högvarv, både på jobbet och privat. Det är avslutningar, uppvisningar, festligheter och allt möjligt. Undrar varför allt ska hopa sig just nu men det beror ju på att alla roliga saker ska ske den finaste tiden, det är ju inte så konstigt. På jobbet är det "fullt skägg", företaget växer - och jag älskar mitt jobb och mina kollegor.
Kraft hämtar jag i naturen och vid havet. Kropp och själ får ro.

 
 
Med detta vill jag ha sagt att jag känner inte för att göra några blogginlägg just nu, men jag tittar in hos er och kommenterar när jag hinner. Återkommer när jag har tid och något roligt att skriva om.
 
Ha det fint, mina vänner!
 
Kram
Eva

12 kommentarer:

Inger sa...

Sköt om dig och njut av årstiden, denna kylslagna maj.
Kram

Solstrimmor sa...

Må gott i din bråda tid och hoppas du snart är tillbaka!

Kramar från Eva-Mari

Hanna sa...

Det är verkligen en härlig tid som är framför oss!

Erikslundsliv sa...

Så känns det ibland och då är det nog skönt med en paus från bloggandet.
Må så gott så ses vi snart igen hoppas jag!
Kram, Ann

Blommiga Rutan sa...

Hej Eva!
Förstår precis hur du menar, mycket svårt att hinna med allt.Tyvärr.Mina blogginlägg kommer inte så ofta nu för tiden,hinner bara inte! Använder mer och mer Instagram, går så otroligt snabbt och lätt och bilderna finns i telefonen, behövs inte föras över till datorn, vilket ofta krånglar för mig. Ha nu en riktigt skön vår, vi hörs när tiden räcker till för oss. Kramar Anncathrine

Anonym sa...

Det händer väldigt mycket i maj månad, vet inte varför men det är bara så. Så ibland behöver man en paus, tittar in till dig ibland för att se om du har skrivit något.
Ha nu en skön vår och sommar, hoppas att vi hörs snart.
Kram Birgitta

Unknown sa...

Fint att du tar vara på livet som det är just nu! Trots att vi haft en alldeles förskräckligt kall senvår är det ändå underbart i naturen och visst måste man bara vara med på alla de avslutningar och uppvisningar som begivs. Det är så skoj att se hur duktiga barnen är.
Min fina stora guldgosse vann Livekarusellens Sörmlandsuttagning i lördags med sitt band. Sååå himla roligt! De får åka till Karlstad om två veckor för att delta i Riksfinalen.
Har haft lite datortrubbel, och har fortfarande, så det har varit uppehåll i mitt Bloggande. Men jag såg ditt förra inlägg och vilken lycka för dina småttingar att få åka omkring med egna båtar i sommar.
Ha det riktigt skönt och trevligt framöver! Vi hörs av vännen!
Kram

Frida sa...

Nu är våren här på riktigt! Njut och ta vara på den, kramis!

Frida sa...

Tack! Jag håller med dig! I naturen tankar man kraft <3
kram

Frida sa...

Tack snälla! Ja det är tur man kan gå in när det är ruggigt ;)
kram på dig!

Frida sa...

Tack! Va roligt att du gillade bilderna, jag tycker absolut att du ska ta dig en tur till Rottneros <3

kram!

Frida sa...

Tack! Hoppas din midsommarhelg var fin! Kramis!