söndag 14 oktober 2018

Känna tacksamhet


Det finns inget som gör mig så lycklig som naturen  - förutom kärleken från mina barn och barnbarn förstås. Denna hösten har de vackraste färger och vi har varit i stugan och njutit i helgen, visst var det blåsigt som alltid här på kusten men varmt och härligt. Jag har promenerat mycket men kände att jag måste göra lite nytta så jag putsade några fönster. Det kan göras varje vecka - om man orkar - för fönstren blir alldeles prickiga av saltstänk. Och vi har umgåtts med vänner, det blir man glad av.
En helg att vara tacksam för!




Löven faller.

Så vackra färger!

Här har jag suttit i solnedgången varje kväll.

Nu börjar en ny vecka och jag tror inte vädret blir så tokigt.

Ha det fint!

Kram
Eva

7 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Att kunna sätta ord på sin tacksamhet är det inte alla som kan. Du kan och du vet vad som är det viktiga i livet.

Badar du fortfarande?

Må gott i det höstvackra!
Kramar från Eva-Mari

Inger sa...

Finns mycket att vara tacksam för men ofta glöms det bort. Tack för att du påminde.
Kram

Underbarahem sa...

Måste hålla med om att denna hösten har varit väldigt fin, härligt när varje årstid får visa sig från sin bästa sida. Har massor av måsten jag skulle ha gjort, men att vara tillsammans med nära och kära och få hjälpa till med lite av varje... det är det bästa.
Löven som hade behövts krattats bort finns kvar i morgon, vi tar dem en annan dag... hihi.
Ha en bra vecka!
Kram Birgitta

Underbarahem sa...

Önskar dig ett Gott Nytt År🎉🎊❤️

Kram Birgitta

chanee sa...

A good website is useful.
ufabetnews.xyz/
win4you.xyz/

Ufa88kh sa...

Thanks for sharing and posting here in the future as well. I'm looking for some information online so it would be nice if you could share it here in your future post.
wordpress
blogspot
youtube
ចាក់បាល់

Anonym sa...

nice article! lets visit us >.<