torsdag 17 mars 2011

Systerhelg

Imorgon tar jag en semesterdag och åker och hälsar på min gamla mor. Vi ska gå i några affärer, äta mat och prata. När jag tillbringat större delen av dagen med mor åker jag vidare till min syster som är gräsänka denna helgen. Hon ska starta bastun till jag kommer och god mat och gott vin blir det. Kvällen avslutar vi vid sjökanten med en liten irish coffee. Lördagen kommer vi att vistas ute i skogen och vid sjön hela dagen och efter middagen somnar vi säkert framför tv-n. Det ska bli så ljuvligt med en systerhelg så jag struntar i städningen denna helgen!
Ha det fint kära vänner så återkommer jag i nästa vecka!
Kram
Eva

11 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

det kallar jag kvalitetstid
Ha en riktigt skön helg

Rosor och Spetsar sa...

Låter härligt, njut och ha det gott.
Kul att läsa lite mer om dig i utmaningen.
Tack för din söta kommentar hos mig
Kramar
Annelie

Mia Maräng sa...

Ha det så mysigt nu... kram Mia

barbrok sa...

Ha det så trevligt, låter helmysigt!
Kram
Barbro

Anonym sa...

Ha en härligt systerhelg, tack för dina värmande kommentarer hos oss;)

Ha en skön helg

Lilla Brödhult sa...

Önskar dig en riktigt mysig och härlig helg tillsammans med din mor och syster..
Kram Helene

Bea sa...

Låter helt underbart och önskar dig ett fint veckoslut!
Kram /Bea

Maria sa...

Men vad mysigt det lät... hoppas att du har haft en toppenhelg tillsammans med mor och systrar!!!

Ha det gott, önskar dig en fin start på den nya veckan!!!
Kramar♥ Maria

Fru C sa...

Hoppas att du (eller det vet jag att du) haft en härlig helg....Idag är det vårdagjämning sägs det...vad ska vi tro om det???

Kramar//Carolina <3

skifferhuset sa...

Hoppas ni hade det mysigt å gott här i Mellerud *ler* Vädret var väl ganska bra å bastun å vin å kaffe vid sjön låter sååå härligt! Kram Iréne

Hemma hos Märtha sa...

Hoppas att din helg har varit mysig! Skönt att strunta i alla måsten ibland och njuta av livet här och nu!!
Kram
Anne-Lie