söndag 24 juli 2011

Födelsedag

Igår fyllde pigga lilla mamma 93 år! Vi barn tog med henne till min syster och firade henne. Några barnbarn och barnbarnsbarn var också med. Det var en härlig dag och soligt och varmt mellan regnskurarna.
En söt liten ödlebebis

Min systers barnbarn Tea älskar att plocka svamp - och att äta.

Tea och farmors syster fick sällskap i badet av några änder.

Ja det var en ljuvlig dag med mina kära och på hemresan besökte vi en loppis där jag fick tag i en barnstol som jag ska göra iordning till mitt barnbarn. På kvällen hade min dotter och jag en mysig grillafton hemma hos henne.
Idag har det varit tvätt- och städdag och imorgon är det jobb igen.
Ha det fint kära vänner!
Kram
Eva

6 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Det lät så mysigt att fira lilla mamma! Va kul att hitta det man vill ha på loppis...Ska minsann springa i loppis affärer nu,vi båda tjejer gillar det! ha det gott Eva o tack för titten hos mej! Kramis Gunilla

promenader på landet sa...

Vad mysigt att fira din mamma och söt liten ödla! Kram Maria

Maria sa...

Vilka härliga bilder... en sådan söt liten Tea!!
...åh vad härligt att få fira sin mamma... 93 år, låter ju alldeles fantastiskt!!

Ha det fint!!!
Kramar♥

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ni ser ut att ha haft den riktigt mysigt! Stort grattis till din mamma - så härligt att få rå om varandra!
Stor Kram Annelie ♥

Inger sa...

Trevligt att få umgås flera generationer:)
Kram

Pia sa...

Måtte ha varit en trevlig dag! Jag har aldrig sett en ödlababy fastän vi har vuxna typer på landet! Den är sååå gulligt söt däar i handen!
Kramar!
-Pia-