fredag 18 november 2011

Visset och myspys

Jag blir helt förvånad och överväldigad av att så många ser min blogg och t o m kommenterar, ni är så snälla, stor KRAM till er ALLA!

Har nu kommit till vår stuga äntligen, har inte varit här på 1,5 månad! Nu har jag landat i soffan och det är frid, harmoni och mys. Det var lite kallt när man steg in genom dörren men på med elementen och tända stearinljus och fuskkaminen så efter en halvtimme är det behagligt.
Eldas med spisbränsle och ger fin värme.
Imorgon får jag se hur mina pelargoner ser ut som fortfarande står på altanen, kanske har de klarat sig här ute vid havet annars åker de på komposten. Inomhus på det gamla slagbordet står några vissna hagtornskvistar som jag glömde ta ut innan vi åkte härifrån sist. Ikväll får de stå kvar men imorgon får de nog bytas ut mot något annat.


Visset

Nu blir det bara myspys innan sömnen anfaller. Mys ni också kära vänner!
Kram
Eva

9 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas att du får det riktigt mysigt och fint i stugan under helgen!!!
Stor kram♥ Maria

Bente`s Hobbyrom sa...

Så herlig med en tur til sommarstugan :O) Du må jo ikke kaste pelargoniaen , bare sett den i stugan på en mørk kald plass davel :) Er i farta med det du vet ..Klem fra Bente :O)

Gunillasljusglimtar sa...

Åh mys på i din stuga nu gumman så gör jag det ned...Här brinner det ljus o jag eldar..Blir så trötter så,hahaha av värmen..kram på dej Gunilla

Bea sa...

Hej!
Låter underbart med stugan!
Må gott!
Kram /bea

Vintage House sa...

Hej
Önskar dig en riktigt mysig helg i stugan...
kram
sandra

Fröken Kvalster sa...

Vad mysigt du har det mamma! Jag har anmält mig till Stoff och Stils kundkväll nu. Är du anmäld? Puss o kram

Black Iris sa...

Visst är det så mysigt att komma till en genomkall stuga och få värma upp den och bara mysa..

Kram Maidi

Anneli sa...

Åh, vad mysigt det låter!!!!!
Blir riktigt avis på dig....

Njut och mys på nu hela helgen.

En fin helg till dig,
Kram Anneli.

becca sa...

Hejsan!
Så härligt att ha en stuga att åka till och mysa, hoppas att du får en bra helg,
kram Rebecca.