torsdag 1 december 2011

Ikväll första december

ska jag göra nåt! Men först vill jag återigen tacka alla gulliga och rara som ger så fina kommentarer! Ni är så snälla och vänliga! Bloggandet ger mig mycket glädje och ibland känner jag mig lite stressad när jag inte hinner göra inlägg och inte kommentera så mycket jag vill - men varför ska man bli stressad av det? Man bloggar när man vill och vännerna finns här! Tack för att ni finns!
Jo, ikväll ska dottern och jag på kundkväll på Stoff och Stil. Jag tycker om den affären, nästan allt finns där och priserna är OK, ska bli spännande att se vad kvällen ger.
Berättar en annan dag hur kvällen avlöpte och om jag handlade något.
Ha en fortsatt fin dag kära vänner!
Kram
Eva

16 kommentarer:

Anneli sa...

Visst kan bloggandet skapa en stress , men det är ju som du skriver, man måste försöka tänka som så att bloggen ska vara ett NÖJE!!!!!!!
Men samtidigt vill man ju kommentera hos alla som lämnat hälsningar.........

I alla fall så önskar jag dig en kul kväll,
Kram Anneli.

Miruschka sa...

Men hallå!!! Stoff och Stil!!! Gud, vad jag blir avundsjuk nu, de har ju SÅ fina saker.
Ibland kan jag också känna mig stressad över bloggen, men som tur är händer det inte så ofta:)
Ha så kul ikväll!
Kram♥

Tre Tanter sa...

Ha en trevlig VIP-kväll och koppla av ordentligt. Låter hur skoj som helst:)

Tre Tanter

Så Vitt Jag Vet sa...

Hoppas ni får några trevliga idéer där. Du undrade om jag sytt Tildan själv, jovisst har jag det...Fick bara lust att göra en...
Kraam
Sanne

Mitt liv som förskollärare sa...

Låter väldigt trevligt.
Den affären känner jag inte till, måste kolla upp den och göra ett besök då, spännande.
Kram/ Berit

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Alla goa kommentaren gör en glad och det är goa människor som du som skriver dom!! Kram!

Rapport till Vänfors sa...

Blir inte stressad men märker att det tar ganska mycket tid...då jag kanske skulle ha suttit och glott framför TV:n.
Kram Annika

Vintage House sa...

Hej
Ja att blogga ska vara kul och hinnner man inte alltid så gör det inget...
Stoff och stil har jag gillar i många år en perfekt affär.
kram
sandra

Anonym sa...

Åh vad mysigt med VIP kväll, sånt behöver man ibland;)

Inte ska man stressa över bloggandet;) vi finns alltid här och man skriver när man har tid och lust... och vi läser var gång;)

Hoppas du hade det trevligt på kundkvällen

kråke sa...

Härligt med VIPkväll och du...blogga lugnt;))

kram å fortsatt trevlig 1 december:)

kråke

Bente`s Hobbyrom sa...

Så herlig med vip kveld også på Stoff og Stil da, det vil jeg også :O)
Til fredagen drar vi til Gøteborg på julemarked på Liseberg , vi ligger over til lørdag , gjett om jeg gleder meg :O) Ha en kjempekoselig kveld ,har sendt deg en mail, klem fra Bente :O)))

Livet på Vestergård sa...

Jag känner också ibland att jag inte hinner med bloggen, men precis som du skriver har jag kommit fram till att man ska blogga när man har lust och inte känna stress över inlägg eller att man inte hinner kommentera hos alla.
Hoppas att ni hade en inspirerande VIP-kväll !
kram Kicki

Gardenhouse sa...

Kul att kika runt bland bloggar utan stress, få inspiration och idéer.
Spännande att se vad affären har, den finns inte hos mig...
Tänk att det blev en varm, grön start på december :(
Fin helg,
Kram Sussi

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så kul att få gå på Stoff och Stil. jag var i den butiken i Lamö en gång. Här där jag bor finns ingen sådan... Lite synd.
Kram
Marie

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa så trevlig o genom ärlig du verkar så är det såå skoj att få blogga med dej! Kanske blir lite stress nu innan jul men hoppas man gör det man vill göra...Ha det såå gott Kram Gunilla

en matsked grejer sa...

Åh de har så mycket fina och roliga tyger! Vad kul att gå på en kväll där man får lite extra inspiration.
Ha en fin söndag!
Kram Cecilia