söndag 4 september 2016

Hör egentligen inte hit men ...

 
Nu lyckas jag i alla fall få över bilderna från mobilen till datorn. De två följande bilderna intresserar säkert inte någon här men jag tycker det är häftigt. Och bloggen är ju min så ....
Vi som jobbar i båtbranschen har inte så mycket tid över för egna båtar och bestyr med dem. Förra helgen fick dock sonen låna hem en båt och motor som var med på båtmässan. Den typ av båt (racerbåt) säljer vi inte men däremot motorerna, de största Evinrude G2. Några helger tidigare körde sonen tillsammans med leverantören Smögen Poker Run med denna båt. Som sagt fick han låna hem båten och körde en tur med familjen och sedan fick hans svärfar och jag en kvällstur, 58-59 knop. Det var häftigt!
 
 
 
Familjen.


Landat vid bryggan.
 
 Våra grannar vid stugan har havtornsbuskar som dignar av bär. Vilken rikedom! Julia och jag har varit där och plockat flera gånger, vi fryser dem och har på gröten och gör smoothies till vintern.
 
 
 
Julia och vår fina granne plockar havtorn.
 
Idag kom sommaren tillbaka, ja, det känns verkligen som sommar. Luften är visserligen lite högre och allt är lugnt och fridfullt, men sommarvärme är det.
 
Jag önskar er alla mina vänner en fin septembervecka!
 
Kram
Eva

43 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken häftig båt, jag tycker visst att det passar på bloggen... det är ju som en dagbok vet ja. Så mysigt med havtornsbuske, jag köper mina havtornsbär frysta i butik.
Ha en bra vecka!
Kram Birgitta

Inger sa...

Havtorn, så härligt och massor med C vitamin.
Kram

Annes vita rum sa...

Härligt med båtliv både som yrke och fritid! Och varför skulle inlägget passa här:) Så klart det gör:)
Önskar dig nu en fin vecka med mera sommardagar..härligt! Kramiz

Solstrimmor sa...

Den Smögen Poker Run-båten (eller en lika) såg vi vid Smögenbryggorna! Vilket vidunder! Måste vara häftigt för en fantast att få köra!
Havtorn har jag aldrig plockat och heller aldrig smakat. Förmodligen gått miste om en energikick?

Må gott i nästansommarvärmen!
Kramar från Eva-Mari

Erikslundsliv sa...

Havtorn har vi inte här i Dalarna vad jag vet... Säkert jättegott och jag som aldrig ens smakat! Tänk hur olika det kan vara i vårt avlånga land!
Häftig båt, kan tro att det var en härlig och snabb tur ni fick!
Ha det gott!
Kram, Ann

Annika sa...

Härligt med båtar. Och vad gott med havtornsbär. Och nyttigt dessutom. Ha en fin dag. Kram Annika

Husbilen Tuzzen sa...

Wow, vilken hissnande fart. Vår bårt gör 5-6 knop, ha ha. Men det är ju bara en gammal Möring 21, en snipa men en 2-cylindring Volvo Penta disel. Men att vara på sjön är ju så härligt! Dock tog vi upp våran båt i söndags. Det är full på helgerna framöver och det känns skönt att hon är uppe på land nu.
Kram Helén

Milla sa...

Alltså wow, vilket vrålåk!! Drömmer om att få åka sån, men till helgen får jag nöja mig med yamarinen, max 44 knop :-0

Hanna sa...

Wow, vilken båt. Den är säkert rolig att både köra och åka i.

Unknown sa...

Häftig båt, måste vara riktigt fränt att få åka i!
Havtorn ska ju vara riktigt nyttigt, men hur bar ni er åt för att plocka dem utan att skada er? Buskarna är ju så hemskt taggiga!
Fint att ha dem i frysen till vintern kan jag tro.
Ha det riktigt gott kära du! Kram

Blommiga Rutan sa...

Hej!

Har också problem att föra över bilder då och då, ibland funkar det hur bra som helst, men ibland... grrrrrrrr.... blir galen!

Vilken häftig båt! Förstår att det var en häftig åktur!

Här har vi också haft rena sommarvärmen i flera dagar, så härligt.

Ha det så gott och en skön helg

Kramar Anncathrine

A House With A View sa...

Wow vilken båt!!! Min son var också på poker run med vår båt men ert vrålåk hade ju fullständigt sopat mattan med vår, haha :)

Blev nyfiken på havtornsbär, har inte smakat...

Kramar aka

Annika sa...

Tittar in och önskar dig en härlig fredag! Och september har ju fortsatt att bjuda på härliga dagar. Kram Annika

Anonym sa...

Goddag till dig,

What ever ditt lån behov, långsiktiga eller kortfristiga lån, personliga eller inteckning, vi är redo att prata med dig om hur vi kan möta dina behov och hur du kan få detta lån på linjeöverföring och kontoåtkomst på linje Låt oss hjälpa dig att ordna finansiering och får också en mycket legitim lån på 2% per år och 0,5% monthly.we är den enda registrerad och godkänd ekonomisk bostäder som ger ut lån till varje seriös person vid låga räntor {2% per år och 0,5% per månad} och ge dig mycket legitim lån som passar dina behov, eller fylla i en ansökan online:


LÅNTAGARE INFORMATION

Ditt namn ................................
Ditt land................................
Din adress ..............................
Ditt yrke ..........................
Din civilstånd ......................
Aktuell status på arbetsplatsen .........
Telefonnummer..............................
Månadsinkomst...............................
Lån Varaktighet ........................
Lånebelopp.........................
Hur hörde du talas om oss?..............

Tack

Varma hälsningar
E-post: fundshome1111@gmail.com
MD / VD

Anonym sa...

Goddag till dig,

What ever ditt lån behov, långsiktiga eller kortfristiga lån, personliga eller inteckning, vi är redo att prata med dig om hur vi kan möta dina behov och hur du kan få detta lån på linjeöverföring och kontoåtkomst på linje Låt oss hjälpa dig att ordna finansiering och får också en mycket legitim lån på 2% per år och 0,5% monthly.we är den enda registrerad och godkänd ekonomisk bostäder som ger ut lån till varje seriös person vid låga räntor {2% per år och 0,5% per månad} och ge dig mycket legitim lån som passar dina behov, eller fylla i en ansökan online:


LÅNTAGARE INFORMATION

Ditt namn ................................
Ditt land................................
Din adress ..............................
Ditt yrke ..........................
Din civilstånd ......................
Aktuell status på arbetsplatsen .........
Telefonnummer..............................
Månadsinkomst...............................
Lån Varaktighet ........................
Lånebelopp.........................
Hur hörde du talas om oss?..............

Tack

Varma hälsningar
E-post: fundshome1111@gmail.com
MD / VD

Unknown sa...

Hej lån sökare,

BEHÖVER DU ETT LÅN ? Gäller nu om du är intresserad!

Behöver du ett brådskande lån för att starta företag, skuldlån? köpa en bil
Eller ett hus? Om ja, oroa dig inte mer, För vi erbjuder alla typer av lån på en
Låg och överkomlig ränta på 3% utan säkerhet och
Utan kreditkontroll. Kom tillbaka till oss om du behöver ett lån med nedan
information.

Kontakta E-post: louisdaughtryinvestment@outlook.com

Vi erbjuder följande lån nedan,
Personliga lån [säker och osäker]
Affärslån [säker och osäker]
Kombinationslån
Studenter lån
Konsolideringslån och så många andra.

LÅN ANSÖKAN FRÅN (fyll och returnera)
1. Fullständiga namn: ------
2. Land: -----------
3. Ange: ---------------
4. Kontaktadress: -------
5. Lånbelopp som behövs: ------
6. Lånets löptid --------
7. Månadsinkomst: ----------------
8. Direkt telefonnummer: -----------
9 SEX: ...................

EMAIL: [louisdaughtryinvestment@outlook.com]
Vänliga hälsningar.

lapo microfinance sa...

Behöver du akut ett lån? Behöver du ett lån för att finansiera ditt företag eller betala av dina räkningar? behöver ett lån för en operation eller är du en kontrakt som behöver finansiera för ditt byggarbete, är du en student som behöver finansiering? behöver du ett lån till din gård Du kan få ett lån idag från vårt företag till 2% ränta. Vi erbjuder lån från $ 5000 till $ 150.000.000 i valutan du önskar. kontakta vårt företags e-postmeddelande: - lapofunding960@gmail.com
VÄNLIGA HÄLSNINGAR




____________________________________________________________________





Behöver du akut ett lån? Behöver du ett lån för att finansiera ditt företag eller betala av dina räkningar? behöver ett lån för en operation eller är du en kontrakt som behöver finansiera för ditt byggarbete, är du en student som behöver finansiering? behöver du ett lån till din gård Du kan få ett lån idag från vårt företag till 2% ränta. Vi erbjuder lån från $ 5000 till $ 150.000.000 i valutan du önskar. kontakta vårt företags e-postmeddelande: - lapofunding960@gmail.com
VÄNLIGA HÄLSNINGAR

george sa...

Behöver du ett brådskande lån jag erbjuder lån till 2% ränta jag erbjuder affärslån, hemlån och personligt lån för mer information kontakta: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

Urgent lånerbjudande.

george sa...

Behöver du ett brådskande lån jag erbjuder lån till 2% ränta jag erbjuder affärslån, hemlån och personligt lån för mer information kontakta: (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com)

Urgent lånerbjudande.

Floor Lola sa...

Hej herr fru
När man står inför ett problem är det alltid en lösning.
Jag är en specifik långivare, specifik och seriös.
Jag erbjuder finansiella lån på 5 000 till 8 000 000 euro till alla seriösa människor som verkligen behöver det, med en ränta på 3% per år. Jag är tillgänglig för att tillfredsställa mina klienter inom två dagar efter mottagandet av begäran.
Om du är intresserad, tveka inte att kontakta mig på min e-post: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

Anonym sa...

Vittnesbörd om hur jag fick mitt lån till 2% (Frank Loans Services)

Dagens komplimang till alla här ute, Jag heter Mike Betros, jag skulle utan förbehåll rekommendera att arbeta med "Frank Loan Services" för alla typer av lån utan förbehåll, jag var i en finansiell kris och behövde ett lån på 150 000 €, jag försökte nästan alla banker och Några andra låneföretag och jag kunde inte få något godkännande, då bestämde jag mig för att prova en gång till att jag kontaktade "Frank Loans Services" för att få hjälp, jag kunde säga att han är den typ av person som jag kunde lita på för att hjälpa mig ta det bästa beslutet för mig och min familj, lyckligtvis fick jag ett lån framgångsrikt, även med eller utan säkerheter men ingen kreditkontroll och deras tjänster är snabba, pålitliga och pålitliga.

Har du svårt att få kapitaltjänster från lokala banker och andra finansinstitut? Känner du dig själv i lite problem med obetalda räkningar och vet du inte vilken väg du ska gå eller vart du ska vända dig? Vad sägs om att hitta ett välrenommerat skuldkonsolideringsföretag som kan hjälpa dig att minska den månatliga avbetalningen så att du får överkomliga återbetalningsalternativ samt utrymme att andas när det gäller slutet av månaden och att räkningar måste få betalt? "Frank Loans Services" är svaret, de erbjuder lån till en mycket överkomlig ränta på 2% intresserade personer ska kontakta honom via hans e-post: k.frankloans@gmail.com Mobil: + 1-713-389-6778 eller du kan kontakta honom via Whatsapp: +1-781-656-7138.

Deras tjänster inkluderar utbildningslån, fastighetslån, refinansieringslån, affärslån, jordbrukslån, hypotekslån, hårda lån, billån, personliga lån, studielån, hemlån osv. Vänligen kontakta dem idag för ytterligare förfrågningar via hans e-post : k.frankloans@gmail.com Mobil: + 1-713-389-6778 eller så kan du kontakta honom via Whatsapp: +1-781-656-7138.

Joseph sa...



Jag är en privat långivare som ger möjligheter till livslängd. Du behöver ett brådskande lån för att täcka dina skulder, eller behöver du ett kapitallån för ditt företag? Har du blivit avvisad av banker och andra finansiella institutioner? Behöver du ett konsolideringslån eller en inteckning? Sök inte längre, eftersom vi är här för att göra alla dina ekonomiska problem till det förflutna. Vi lånar pengar från individer som behöver ekonomiskt stöd, som har en dålig kredit eller behöver pengar för att betala räkningar, för att investera i verksamheten till ett belopp av 2%. Jag vill använda detta medium för att informera dig om att vi gör pålitliga och mottagare hjälp och kommer att erbjuda lån.
Tack, kontakta oss idag på: Scottmcallloans@gmail.com

Anonym sa...

Vårt föreslagna erbjudande för kunder under det nya året är positivt och totalt engagemang, så att arbeta med oss ger dig maximal försäkran om att bli finansierad för vi har en A + -betyg i finansieringen. Perry White Loan Firm (PWLF) har genom åren varit högt rankat som ett av de bästa onlineföretagen med en billigare ränta. Om du behöver finansiering, tveka inte att kontakta oss via whatsapp (+1-781-656-7138) eller e-post: perrywhite2016@gmail.com

Unknown sa...

Goedendag

Heeft u voor elk doel een lening nodig? Zit u in een financieel probleem? Bridge Finance is gegarandeerd in het leveren van financiële diensten aan klanten met een gunstige rentevoet. Onze leningen zijn gemakkelijk en snel. Neem vandaag nog contact met ons op om de lening te krijgen die u nodig hebt. We kunnen elke lening met een rentepercentage van 2% afstemmen op uw budget. Als je interesse hebt, neem dan contact met ons op via joshuabenloancompany@gmail.com

MARY MASON sa...

Sky Wealth lån Firm, vi ger ut lån till en ränta 0f 3%.

God dag sir / ma am.

Vi är ett privat företag och vi erbjuder lån till låga räntor för att bestämma lånebeloppet är mellan 100 miljoner låneavsättningar på 1 000 euro lån för affärsutveckling: konkurrensförmåga till kanten / affärsutvidgning.

(Whatsapp-nummer: +79652625435)

Vi erbjuder olika lån

* Personliga lån (säkrade och osäkrade)
* Affärslån (säkrade och osäkrade)
* Konsolideringslån

Inga avgifter på förhand

Vi tackar dig för att du tog dig tid att läsa denna annons. För mer information och förfrågningar, skicka e-post till oss idag

skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com
skywealthloanfirm@gmail.com

Fru Mary Mason.

Dékány Endre sa...

Behöver du ett säkert och osäkert lån? Investeringslån? Billån? Företagslån? Personliga lån? Internationella lån. Skicka e-post till oss om du är intresserad. E-post: (dakany.endre@gmail.com)

Urgent lånerbjudande.

Need any financial help? Personal Loans? Business loans? Mortgage Loans? Corporate loans? Agricultural and project financing? We give you loans at a 2% interest rate! Contact: (dakany.endre@gmail.com)

Urgent loan offer.

franklin trevor sa...

Hej, jag heter Anna Martinez och jag vill bara dela mina erfarenheter med alla. Jag har hört talas om detta tomma ATM-kort ett tag och har aldrig betalat ränta på grund av min tvivel. Fram till en dag upptäckte jag en hacker med namnet Robert Giddo. han är riktigt bra på det han gör. Jag frågade honom om det tomma ATM-kortet. Jag fick höra att det är det och att det är ett kort som är programmerat för slumpmässiga uttag utan att märka det och att det också kan användas för gratis köp online av alla slag. Detta var chockerande och jag tvivlade fortfarande. Sedan försökte jag det och bad om kortet och accepterade dets villkor. Fyra dagar senare fick jag mitt kort och försökte närmaste bankomat, mycket till min överraskning. Det fungerade som magi. Jag kunde dra tillbaka upp till $ 3000. Det var otroligt och den lyckligaste dagen i mitt liv. Hittills har jag kunnat ta ut upp till 300 000 dollar utan stress för att bli fångad. det finns inga uttagsautomater. Detta SVARTA ATM-KORT ​​KAN INTE penetrera det eftersom det har programmerats med olika verktyg och programvara. Den har också en teknik som gör det omöjligt för CCTV att upptäcka det. Jag vet inte varför jag publicerar det här, jag kände bara att det kan hjälpa oss som behöver finansiell stabilitet. Den tomma bankomaten har verkligen förändrat mitt liv. Om du vill kontakta dem, här är e-postadressen, blankatmcardonline@gmail.com, whatsapp: +2348154117493

karlsson Mehterzail sa...

DU BEHÖVER LÅN
Jag fick precis mitt lån på 200 000,00 kr från REMY.CREDIT Skicka e -post till dem nu för ditt lån (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de är de bästa, ge dem ett försök och vittna om att låneförbudet är mycket snabbt och säkert med interstat på 2%
EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
Behöver du ett brådskande lån inom 24 timmar? de har snabbt och enkelt lån till dig Jag heter karlsson från Stockholm Sverige är en ensamstående mamma är mycket nöjd nu med mina 2 barn RE

Anna-Lena sa...

VI HAR ETT LÅN TILL DIG ANSÖK OM ETT IDAG OCH VAR GLADA VI ÄR HELA FÖR DIG FR ALLA LÅNTYPER kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
Hej Behöver du ett snabbt lång- eller korttidslån med en relativt låg ränta så låg som 2%? Vi erbjuder företagslån, personliga lån, bostadslån, autolån, studielån, skuldkonsolideringslån etc. oavsett din kreditvärdighet.
Personliga lån (säkra och osäkra)
Företagslån (säkra och osäkra)
Konsolideringslån och många fler.
Kontakta oss för mer information om låneerbjudande så löser vi ditt ekonomiska problem du har ditt lån inom 6 -12 timmar. kontakta oss via e-post: remy.credit111@gmail.com
Vi har ett lån till dig

Mussen sa...

Hej, letar du efter ett skuldsaneringslån, lån utan säkerhet, företagslån, hypotekslån, billån, studielån, personliga lån, riskkapital, etc! Jag är en privat långivare, jag ger lån till företag och privatpersoner med låga och rimliga räntor på 2%. Mejla till: christywalton355@gmail.com

Anonym sa...

Vi erbjuder lån och finansiella tjänster av alla slag. Våra lån mycket från företag till privatlån eller långa eller korta löptider med förmånliga räntor (2%). Vår låneprocess är mycket snabb och pålitlig med garantier. För mer information om våra tjänster, besök oss på vår e-post; { pedrosalvador346@gmail.com } vänligen meddela oss hur mycket lån du behöver och vill ha lånets löptid. Vi hoppas att höra från dig. Du kan skicka ett meddelande till e-postadressen

Susan Matteucci sa...

Goddag, jag heter Susan Matteucci, jag var i behov av ekonomisk hjälp, och så många gånger blev jag rörd, inte förrän jag träffade detta kreditföretag, som heter (CREDIT SUISSE) har varit till hjälp för oss, och de är otroligt, pålitliga företag, genom att ge oss ett kreditvärde på $100 000,00, för vår småskaliga verksamhet, vi vet inte vad vi kunde ha gjort utan denna kreditfirma, de räddade oss verkligen, GUD kommer att fortsätta att förbättra dem, jag ger dig de här fantastiska nyheterna idag, om du befinner dig i en ekonomisk situation, kontakta detta kreditföretag. via: credit-suisse247@financier.com

Loan Offer. sa...

Behöver du ett akut lån? Vi ger ut privatlån? Företagslån? Bostadslån? Lantbrukslån? Utbildningslån? Debet konsolideringslån? Lastbilslån? Billån? Hotelllån? Refinansiera lån? och fler skollån? Startlån? .Vi erbjuder till 2% ränta! Kontakta oss via: richardcosmos5@gmail.com

låneerbjudande

Claudia Klein sa...

Hej och välkommen till Spotcap Global Financial Services, jag heter Claudia Klein, jag är en långivare och även en finansiell konsult. Jag erbjuder alla typer av lånetjänster

Är du i stort behov av ekonomisk förstärkning? Behöver du ett lån för olika ändamål? om ditt svar är ja, kommer jag att råda dig att kontakta mitt företag via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller skicka ett sms på WhatsApp via: +31642117819 | och har ett lån på ditt konto inom 24 timmar eftersom vi tillhandahåller utmärkta lånetjänster över hela världen.

Vi erbjuder alla typer av lånetjänster (Personlån, Företagslån och många fler), vi erbjuder både lång- och kortfristiga lån och även du kan låna upp till 15 miljoner euro och vi ger ut lån till en låg ränta på 3 % per år. Mitt företag hjälper dig att uppnå en mängd olika mål med ett brett utbud av låneprodukter.

Jag erkänner det faktum att att få ett legitimt lån alltid har varit ett stort problem För individer som har ekonomiska problem och behöver en lösning på det, har många människor det så svårt att få aktielån från sina lokala banker eller andra finansiella institutioner p.g.a. hög ränta, otillräckliga säkerheter, skuldsättningsgrad, låg kreditpoäng eller andra orsaker

Inga fler väntetider eller stressiga bankbesök. Vår tjänst är tillgänglig 24/7 - du kan få ett lån och slutföra dina transaktioner när och var du än behöver det

Vi tillhandahåller 24-timmars lånetjänster i världsklass. För frågor/frågor? - Skicka ett e-postmeddelande till | spotcapglobalservices@gmail.com | eller skicka ett sms på WhatsApp via: +31642117819 | & Få svar omedelbart

Din familj, vänner och kollegor behöver inte veta att du har ont om pengar, skriv bara till oss så får du ett lån.

Din ekonomiska frihet är i dina händer!!

Susan Benson sa...

Hej mina damer och herrar, Är du i behov av ekonomisk hjälp? Jag är Susan Benson. Jag är en långivare och även finansiell konsult.

Behöver du ett företagslån, privatlån, bolån eller ett lån för att slutföra ditt projekt? Om ditt svar är ja, rekommenderar jag dig att kontakta min firma. Vi tillhandahåller alla typer av lånetjänster inklusive lång- och kortfristiga lån, säkrade och osäkrade lån och många fler. För mer information, skriv till oss via e-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) eller skicka ett meddelande till mig direkt på WhatsApp via: +447360502110 och få ett svar på ett ögonblick.

Ett lån från ett pålitligt och kompetent företag är vad du behöver för att nå ditt mål. Vi är ett omfattande finansiellt tjänsteföretag och vi är engagerade i att hjälpa dig att uppfylla alla dina ambitioner. Vi är specialiserade på att tillhandahålla strukturerade ekonomilösningar till privatpersoner och företag på det mest effektiva och snabbaste sättet.

* Du kan ansöka om ett lån när som helst, var som helst.
* Flexibelt belopp - Du bestämmer hur mycket du vill låna.
* Snabb direktfinansiering - Ta emot ditt lån inom 24 timmar efter godkännande.
* Flexibel ränta på 3%.
* Höga godkännanden
* Flexibel återbetalning - Du ska välja återbetalningsdatum, antingen veckovis, månadsvis eller årligen under en varaktighet på 1-30 år.
* Enkel onlineansökan.
* Personlig vägledning och expertis.
* Inga dolda avgifter

Gå inte miste om en möjlighet på grund av bristande finansiering. Kontakta mitt företag nu, vi kan hjälpa dig med ett lån eftersom vi har hjälpt många individer och organisationer som har haft ekonomiska svårigheter över hela världen

För mer information om vårt låneerbjudande, vänligen skicka oss din låneförfrågan via
E-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
WhatsApp: +447360502110

Förmedlare/konsulter/mäklare är välkomna att ta med sina kunder och är 100% skyddade. I fullt förtroende kommer vi att arbeta tillsammans för alla inblandade parters fördelar.

Loan Offer. sa...

Behöver du ekonomisk hjälp? Personliga lån? företagslån? inteckningslån? företagslån? Jordbruk och projektfinansiering? Vi ger ett lån med en ränta på 2%! Kontakt: (dakany.endre@gmail.com)

Loan Offer. sa...

Finansiering av dina investeringsprojekt

Hej gentleman
Vi är en grupp privata investerare som tillhandahåller alla typer av lån och investeringar till ärliga och lojala människor som kan uppfylla återbetalningsvillkoren för vår finansiering från € 2 000 - € 900 000 000 miljoner. Om du är intresserad, vänligen kontakta oss på: (dakany.endre@gmail.com)

Låneerbjudande

Loan sa...

Kära lånesökande.

Har du ekonomiska svårigheter? Vill du starta ditt eget företag? Detta låneföretag grundades som en människorättsorganisation över hela världen med det enda syftet att hjälpa de fattiga och ekonomiskt nödställda människorna. Om du vill ansöka om ett lån, vänligen kontakta dem med hjälp av uppgifterna nedan: e-post: elenanino0007@gmail.com

Namn:
Obligatoriskt lånebelopp:
Lånetid:
Mobilnummer:

Tack och Gud välsigne
Ingrid

Loan Offer. sa...

Behöver du ett akut lån? Vi ger privatlån? Företagslån? inteckning? Lantbrukslån? Utbildningslån? Lån för skuldkonsolidering? Lastbilslån? Billån? Hotelllån? Refinansiera lån? och fler skollån? Startlån? .Vi erbjuder till 2% ränta! Kontakta oss via: (dakany.endre@gmail.com)

Akut låneerbjudande.

Loan Offer. sa...

behöver du ett lån? personliga lån? företagslån? inteckningslån? Jordbruks- och projektfinansiering, SNABBA LÅN Behöver du ett lån för att betala av dina skulder, betala dina räkningar eller starta ett vackert företag? ? Vi beviljar alla typer av lån med 2% ränta! Kontakt E-post: (richardcosmos5@gmail.com)

Brådskande låneerbjudande.

Urgent Loan sa...

Vill du ta ett lån och vet inte var du kan få ett riktigt lån?
Vill du starta ett företag men inte har kapital?
Behöver du ansöka om ett lån av någon anledning?
Behöver du ett jullån?

Hoppet har äntligen kommit eftersom Elena Nino ger snabba och pålitliga lån, deras service är 100% äkta och garanterar att du får lånet när du ansöker. Vänligen maila och godkänn idag på elenanino0007@gmail.com

Tack och Gud välsigne dig
FÖRTROENDE
Elena

Loan Offer. sa...

Behöver du lån? personliga lån? företagslån? bolån? jordbruks- och projektfinansiering? vi ger ut alla typer av lån till 2% ränta! Kontakt e-post;(dakany.endre@gmail.com)

Erbjud brådskande lån.

Loan Offer. sa...

Behöver du ett akut lån? Vi ger ut privatlån? Företagslån? Bostadslån? Lantbrukslån? Utbildningslån? Debet konsolideringslån? Lastbilslån? Billån? Hotelllån? Refinansiera lån? och fler skollån? Startlån? .Vi erbjuder till 2% ränta! Kontakta oss via: (dakany.endre@gmail.com)

låneerbjudande