tisdag 11 september 2018

Här igen!

 


Nu är jag här igen efter en lång frånvaro, maken piggnade till (tack för era hälsningar) och vi har haft en härlig sommar med barn och barnbarn. Alla har säkert haft en fin sommar oavsett var i landet man befunnit sig och oavsett vilken tid man haft semester. Nu går vi mot hösten som är min bästa årstid.
 
Just idag har mina tjejkompisar och jag bokat en liten bussresa i december, det är inte alltid lätt att hitta en tid som passar men nu är vi överens och det ska bli så roligt. Det kommer tillfällen att berätta mer, det är ju en bra bit kvar till december.
 
 
 
Efter så lång frånvaro kom jag knappt ihåg hur jag kommer in på min blogg, det känns lite ovant att skriva här. Ska titta in hos er andra och se hur ni har det men läsa allt hinns inte med.
 
Ha det så fint så hörs vi snart igen!
 
Kram
Eva

4 kommentarer:

Inger sa...

Så skönt för dig och hela familjen att mannen blivit frisk.
Om du frågar mig har sommaren varit jobbig, för varmt och för torrt. Men det är glömt nu, och jag gillar också hösten.
Kram

Underbarahem sa...

Så härligt att höra från dig och så skönt att maken är frisk. Så mysigt att boka en resa och ge sig ut på lite nytt, bussresor är alltid kul. Nu hoppas jag på många inlägg, måste säga att jag har saknat dig.
Ha det bra!
Kram Birgitta

Solstrimmor sa...

Välkommen tillbaka... har saknat dig! Skönt att maken har piggnat till och att du har en tjejresa rolig att se fram emot.

Efter denna för mig alltför heta sommar så välkomnar jag hösten med öppna armar, så skönt att kunna andas igen!

Må gott!
Kramar från Eva-Mari

Britt sa...

Hej vännen och innerligt välkommen tillbaka.
Du är saknade.

Skönt att maken kryat på sig och att Du har trevligheter att se framemot

*KRAMAR i massor*

Britt