tisdag 19 oktober 2010

Fixar inte detta!

Igår kväll satt jag och försökte länka till min sida men jag förstår inte alls hur jag ska göra. Blir så förvirrad så jag blir bara irriterad. Jag har tänkt lägga upp några bilder också, bl a på mitt blivande växthus när jag har fotat, och det tror jag nog att jag klarar. Men när man ska vara med i en utlottning som någon har och man ska länka till sin egen sida..... åh, jag blir galen!
Nu har det regnat stora mängder här så det är riktigt klafsigt överallt, det hör ju årstiden till. Mörkret tycker jag inte om - det är mörkt när man åker till jobbet och det är mörkt när man åker från jobbet. Då är det skönt att göra lite myspyssel på kvällen, sitter vid symaskinen och syr överdrag till fyra stolar. Ska även klä om en gammal soffa, känns gott att förnya lite inomhus. Kommer att lägga upp bilder på mina projekt så småningom bara jag blir vän med den här sidan.
Ha en härlig dag!
Eva

Inga kommentarer: