tisdag 26 oktober 2010

Jösses vad det går framåt!

Nu klarade jag t o m att lägga in bilden under inlägget - även jag kan lära mig tydligen! Men bilden är inte bra och man ser ingen kyrka mitt i byn. Men det blir nog bättre så småningom.
Idag var det 5 minusgrader men helt stilla och solen kommer så fint. Men visst är det tidigt med kyla nu, undrar hur vinter kommer att bli.....? Eller det är lika bra att inte veta.
Hoppas jag får ett paket från Mixin idag, har beställt några små prylar, då kommer jag att visa här vad det är.
Ha en underbar dag!
Eva

2 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

Hej Eva !

Tack för ditt besök hos mig ! Vad härligt att få åka på SPA-resa ... och den här tiden när man verkligen behöver få komma ifrån och byta miljö !

Du kommer säkert att träffa jättehärliga människor och få en genomtrevlig resa ! Var på bussresa till Provence för några år sedan och reste själv .. fick fina minnen och vänner för livet.

Lycka till med bloggandet .. det kommer att gå jättebra !

Ha det så gott !/Isa

Karin Lindström sa...

Hej Eva!

Tack för dina rara ord på min blogg, och vad roligt med en ny bloggerska; )

Den här tiden är verkligen perfekt tid att åka på SPA. Vad är väl skönare än att få bli omhändertagen och bara vara. Hösten är en skön tid, inte lika kravfyld som våren kan vara.

Lycka till nu med bloggandet och tekniken lär du dig efterhand. Jösses som jag höll på i början också!

Ha en fortsatt skön vecka!

Karin