lördag 23 oktober 2010

Flärd!

Nu har jag bokat och betalat min spa-resa. Vet inte vad jag gett mig in på, men man måste ju ta saken i egna händer. Min man vill nämligen inte åka iväg på nåt. Tänkte att om jag då tar en bussresa så träffar man ju folk under resans gång och förhoppningsvis inte känner sig så ensam. Kunde ju fråga mina väninnor men nu när vi kommit upp i den åldern att vi inte behöver tänka på barnen så reser mina väninnor med sina män så .... ja, för sjutton jag kan väl klara mig. Är ju inte rädd för att ta kontakt med folk. I alla fall blir det en bussresa till ön Rügen i Tyskland och det är bara fyra dagar så tycker jag att det är vedervärdigt är jag ju snart hemma igen. För mig känns detta väldigt flärdfullt och jag ska berätta när jag varit där, det är inte förrän i november.
För övrigt är jag på jobbet även idag och gråmulet och disigt är det, det hör ju till årstiden.
Nej, nu måste jag jobba!
Eva

3 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Jag hittade dig!! Du har lyckats länka ser jag, skam den som ger sig! ;)
Tycker din sida har en bra bas, nu är det bara att bygga på så smått.. Det ta ENORM tid att få det som man vill ha det, jag sitter ett antal timmar i veckan kan jag lugnt säga..
Kram Git

Bea sa...

Hej!
trevligt att du ville delta i min utlottning!
Oj, härligt med Spa -resa och du kommer säkert att finna många trevliga människor :)
Trevlig resa!
Må gott! /Bea

Elsa och Helena sa...

Tack för din rara kommentar, jag blev jätteglad:)

Ha en fin kväll.
KRAM Helena