onsdag 27 oktober 2010

Spännande att hämta.....

....vad jag beställt! Visste ju vad det var i paketet men ändå är det så roligt att få titta och känna på de nya sakerna. Hade köpt från Mixin två ljusstakar, ett God Jul-band och en skylt för trädgården - eller kanske jag ska ha den i växthuset.
Idag har det regnat kopiöst hela dagen och mörkt blir det tidigt när det är sånt väder.  En ljuslykta på trappan på jobbet har varit tänd hela dagen, det är mysigt. Istället för att köra motorvägen hem tog jag "lilla" vägen, det är lite gott att se hur fint det lyser i alla husen och tänka att där inne har människorna det gott. Ja, vi får passa på att tända ljus och ha det mysigt den här tiden, ska ställa upp mina nyinköp till helgen.
Nu får det räcka för idag, ha det gott alla!
Och tack för fina kommentarer, har glömt att säga det!
Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kul med ett sånt innehållsrikt paket! Ibland behöver man ge sig själv lite uppmuntran. Roligt med en ny bekantskap med en så fin blogg... jag tycker du lärt dig mycket redan. Och övning ger färdighet!

Tack för ditt rara mejl... jag blir så glad ska du veta.

Nu ska jag gå ut och kratta löv, solen har kikat fram.
Kram Eva-Mari