tisdag 10 maj 2011

Härligt är livet!

Det är så vackert och ljuvligt ute och alla är så glada. Alla dessa fruktträd som blommar och det ena efter det andra slår ut sina blommor i rabatterna och nu ikväll är himlen så vackert rosafärgad, det är en njutning!
Igår kväll var jag på tjejträff med mina goa vänner, vi var sju stycken, en kunde tyvärr inte komma. Alla har ju mycket att göra denna årstiden så vi valde att gå på kinarestaurang för att slippa matlagning och disk, vi vill ju ändå träffas. Vi hade en mysig kväll och man blir så glad när man tänker tillbaka på kvällen.
Ha en fortsatt fin vårvecka, kära vänner! Nu ska jag virka på min mormorsfilt, den är snart klar och då visar jag!
Kram
Eva

2 kommentarer:

Patricia sa...

Ja det är verkligen en underbar tid nu, såg att våra äppelträd är på väg att slå ut i blom .. så vackert.. =)

Kul med tjejkväll ..=)

kram Patricia

Fru C sa...

Tjejträff måste man ha ibland även om naturen bedövar just nu ;)

Kram//