måndag 9 april 2012

Vi har haft det fint

Påskhelgen har varit så mysig så jag har inte haft lust att blogga! Vi har varit i stugan med barn och barnbarn och myst, ätit, druckit, promenerat, spelat spel, sovit middag och rått om varann.Vad gör det att hela golvet är fullt med Julias leksaker när hela familjen får vara tillsammans! Lilla Julia går nu förresten och hon möblerar om i farmors skåp. Det är så underbart med småbarn i huset igen!


Mitt enda påskpynt förutom ett vackert ris med fjädrar som dottern kom med.
Ja, jag är så förnöjd med påskhelgen och imorgon är det jobb igen!

Ha en fin ny vecka kära vänner!
Kram
Eva

19 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Vilken härlig helg ni haft
Tjusig påsk kärring
Ha en skön kväll

Anonym sa...

Helt underbart att höra att du är nöjd. Ni verkar ha haft det toppen. Vi har också haft det tokbra i påsk. Så fort tiden går när man har roligt.
Må väl
AC

Unknown sa...

Barn, och barnbarn är det finaste som finns, så jag förstår att du haft trivsamma påskdagar ♥

Tjusig påskkärring du har i fönstret, och skönt att blåkullafärden är avklarad för den här gången, och jag hade faktiskt klänningen på *fniss*

Ha det gott till veckan ~~~
Kramen från Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Hahahaha DEN PåSKkärringa skulle passa hos mej,gillar sånt!hahahaha..Ja jag kanske inte hinner med så mycket blogg heller sen ett tag.Ja jag ska allt släppa bomben snart,hihihi ♥ Kramis Gunilla

Maria sa...

Hej du goa och fina!!!
Ja, vad gör väl det om det ligger leksaker överallt, att få vara tillsammans är guld värt! :) Jag förstår att du har njutit och haft det fint med de dina!!! ♥

Vilken söt och rar liten påskakärring... "ler"!!! :)

Önskar dig en skön och trivsam start på den nya arbetsveckan!!!

Ta hand om dig!!!
Stor kram♥ Maria

Pia sa...

Haahaa, en sådan brud med kvasten mellan benen! Har jag stått modell?

Du verkar ha haft en riktigt skön påskhelg!

Önskar att fortsättningen på veckan blir lika trevlig!

Kraam!
-Pia-

Livet på Vestergård sa...

Det låter som om du haft en riktigt skön påskhelg. Jag har också njutit av tid med familjen och god mat. Tror bestämt att jag inte vågar ställa mig på vågen efter den här helgen :)
Kram Kicki

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej fina Eva !
- Blir så glad över dina gulliga kommentarer ♥
Visst är det underbart att en liten hjärtevärmare som stökar om lite i huset ;) Vi samlades hela familjen plus min mor och far, och det var en liten tjej som var huvudpersonen under hela påsken !
Din påskhäxa är ju underbar :))
Ha det gott och sköt om dej !
Kram Anneli ♥

Miruschka sa...

När man har chansen att få umgås med sin fina familj, ja då får bloggen snällt stå åt sidan;)
Hoppas du har en fin tisdag!
Kram♥

Jenny sa...

Hej Eva!
Det låter som du haft en riktigt härlig påskhelg, klart man låter bloggen vila då:)

Cool påskkärring du hade där i fönstret;)

Kraam Jenny

Handgjorda drömmar sa...

Låter som om du haft en riktigt härlig påskhelg!!
Gillade din påskkärring ;)
Stor kram Marie

Handgjorda drömmar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vilken härlig helg du haft.. Då får bloggen vila :) Kram Tilda

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Tittar in en sväng och vad får man se om inte en härlig påskkärring =)

Är det på ön du hållt hus nu i Påsk?

Ha en härlig vecka!
Kram på dig

skifferhuset sa...

Hej vännen! Måste ha varit en kanonhelg med hela familjen! Snälla nån är Julia så stor så hon går redan, men det var väl inte längesedan du blev farmor!!!???
Störtskön påskkärring!!!! Kram Iréne

Anki sa...

Låter såå mysigt...å det var en mysig dam du har där oxå, haha!

Ha det gott!
Kram Anki

Miruschka sa...

Sv: vilka taskiga bloggvänner man har som strör salt i såren;) Kul för dig att du får hem din bok idag! *surar*
Nåja, den som väntar på något gott.....väntar alldeles för länge:))
Kram♥ på're

Black Iris sa...

Du verkar ha haft en lika mysig Påskhelg som jag har haft..
Sicken härlig påskkärring du har där i fönstret.
Hon påminner lite om mig tror jag =))

Kram Maidi

Gunillasljusglimtar sa...

Hej söta Eva! Du det mest låter som att jag har fullt upp,hinner vila lite i sängen i kväll..hahahaha..Har bakat surbröd i em,det var spännande...
DU i morron kommer BÖMBEN...Kramis Gunilla