torsdag 13 januari 2011

VIP-afton

Tittar in snabbt för att berätta att jag var på VIP-afton hos Mia Maräng ikväll. Det fanns mycket roligt och fint i hennes lilla butik ute på landet. Fick med mig en hel del hem - man blir ju så påverkad i trevlig miljö - och inte blev det dyrt heller eftersom det var 40-50 % på det mesta. Då har man ju råd att handla. Får visa mina inköp en annan gång. Och så bjöds det på potatis- och purjolökssoppa, så mysigt.
Tack Mia och medarbetare för en god soppa och en trevlig kväll! Jag tittar snart in i butiken igen för att kolla in nyheter.
Måste ta hand om hushållssysslorna nu innan läggdags!
Kram
Eva

8 kommentarer:

Majas skafferi sa...

Hej! låter som en kul kväll! Det är lite "farligt" med rea, men kul! Soppa är inte fel heller en kall januarikväll.. Din dotters kök blir mycket fint, vem vill inte ha ett sånt kylskåp..
Ha det bra!

Fru C sa...

Vip hos Mia Maräng....det låter helt underbart. Vad blev det för inköp nu då????

Maria sa...

Tack för din hälsning inne hos mig, den värmde! :)
Ska bli kul att se dina fynd senare!!! Nu ska jag kika in hos Mia Maräng!

Önskar dig en fin och skön fredag!!!
KRAM♥

Fröken Kvalster sa...

Åh mamma! Vilken fin blogg du har. Du är jätteduktig. Kul att du kan visa upp dina loppisfynd för andra med samma intresse. Visa vad du köpte igår :-)
Pussokram

Källeboda lantliv sa...

mia märäng ..verkar ju vara en kul butik ..tyvärr så kan jag inte ta mig dit --men visst är det kul när man gör billiga fynd ...kudden var ju också ett fynd ..ja ibland så ska man vänta ....jsg gillade din dotters kulskåp såå härligt ! det tänkte vi inte på när vi började inreda här på gården ..då var det ju inte tänkt att jag skulle flytta hit ...och nu är vi gifta ..ibland går det fort ..men jag är så nöjd ! ha en skön fredag ..kram jeanette.kallebodalantliv...ska försöka att länka dig med ..kul med nya vänner ..men jag måste ha hjälp till det ..kram ..

Källeboda lantliv sa...

ah ! nu stavade jag endel fel ..p.g.a att jag hade för brått ..men du kan väl förstå ändå ..kram jeanette.kallebodalantliv

skifferhuset sa...

Å vad kul med lite VIP afton! Ska bli roligt att se vad du inhandlade! Ha en fin helg! Kram Iréne

Black Iris sa...

Vad mysigt med VIP-afton och värmande soppa.

Kram Maidi