tisdag 2 november 2010

Semester!

Semester i dagarna tre, det blir spännande, har inte varit ledig från jobbet på länge! Imorgon ska jag åka till stora staden och handla lite inför min spa-resa - en baddräkt och lite fler nya kläder. Och så måste jag skaffa ett provisoriskt pass! Tänkte först idag på att jag inte har nåt gällande pass, det är inte likt mig att inte kolla upp sånt i tid. Nu får jag betala 980 kr för detta så nu har jag lärt mig en läxa. Tänk så fina kläder jag kunde fått för de pengarna istället! Klädtokig är jag! Smet in på Lindex idag och det var halva priset på en jacka jag inte kunde motstå. Vet inte när jag ska ha den och inte till vad heller men den kommer säkert till användning.
Jo, jag kan ha den på jobbet och jag har en tunika jag kan ha under. Tur, då var det inget onödigt köp!

Nu ska ni ha det så bra mina vänner så får vi se när jag hinner skriva igen!
Eva

1 kommentar:

Viola sa...

Goc morgon Eva, vad roligt att du tittade in och tog en lott så jag hittade till din fina blogg, såg på din profil att vi hade mkt gemensamt, familj,ålder, boende..hoppas vi höres iigen, ha en fin dag, kran