onsdag 3 november 2010

Stadsbesök

Nu har jag varit i staden och fixat pass, växlat pengar, köpt baddräkt och smet in i butiken Balders hage och köpte några prylar. Sen var jag bara tvungen att kolla några klädaffärer vilket resulterade i att jag hade med mig ett antal påsar hem! Jag älskar kläder, skulle vilja köpa hur mycket som helst om jag hade råd!
På eftermiddagen tog jag med maken på en tur till mitt växthus som jag köpt av ett gammalt par i 85-årsåldern. Maken ska montera ner det så jag skulle visa hur det ser ut. När vi kom till paret stog det tre bilar på gården så jag blev rädd att något hänt det gamla paret. Men det visade sig att det är några ynglingar som brukar stå i ladan och meka med bilarna, mannen berättade att de har gått ut och in där sen de var småknattar. Killarna var mycket noga med att kolla upp vilka vi var och vad vi gjorde där! Det tycker jag var väldigt fint och jag blir så glad över alla fina ungdomar det finns.
Givetvis glömde jag ta kort på mitt växthus!
Nu har jag packat min väska inför morgondagens spa-resa, rakat benen och målat naglarna så nu är det bara en natts god sömn som behövs. Usch, jag är lite nervös inför resan!
Må så gott kära vänner (det ska jag göra)!
Eva

3 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Hoppas du får det riktigt härligt!! Vill höra detaljer när du kommer hem igen, glöm inte kameran!! :)
Kram Git

Viola sa...

Ha det nu så gott och njut för mig oxå...kramen

Bea sa...

Kul att du deltar i min utlottning, snart är det dragning :)
Fin blogg!
Trevligt veckoslut! /Bea