onsdag 10 november 2010

Vilken spa-resa!

Ni kan tro jag haft det underbart på min resa till Binz på tyska ön Rügen! Men resan dit var inte rolig, kände mig SÅ ensam - det var bara jag som reste själv - och ville bara hoppa av och åka hem igen. Men till middagen första kvällen slog jag mig ner hos ett par vackra damer som såg trevliga ut och sen skrattade jag hela tiden till jag gick av bussen hemma på söndag kväll. Vi hade så himla roligt tillsammans och funkade så bra ihop, gjorde utflykter och upptäckte många roliga saker och tokshoppade. Och så badade vi förstås och det var gemensam bastu för både män och kvinnor och bara det var en upplevelse. Hotellet var hur bra som helst och jag hade en lägenhet på 46 kvm alldeles för mig själv. Maten var suverän och mycket trevlig personal. Ja, allt var så bra som det kunde vara och vi kommer att göra om denna resan. Hinner inte berätta mer just nu men ska försöka lägga in några bilder så småningom (om jag har bilder som lämpar sig att visa).
Kram på er i vintervädret!
Eva

3 kommentarer:

Viola sa...

Låter ju som det har varit en kanonresa, ha en skön helg, kramen

Unknown sa...

Tack för din supertrevlig hälsning hos mig.

Spa har jag aldrig varit på, men har varit sugen många gånger. Men att åka själv var tufft, hade jag inte vågat. Är faktiskt inte så tuff som jag ser ut :)).

Ha en fortsatt trevlig helg!
Camilla

Vit som snö sa...

Men vad skönt att resan blev bättre än den kändes från början! Det lät toppen!
Du undrade över mina Ernst-askar... Dom köpte jag i sommar på Rummet i Sundsvall... Men nån gång har jag sett dom i nån nätbutik också...det borde gå att googla fram kanske...
Lyckans dej som kan smita in på Balders Hage! Var där förra sommaren, vilken myyyysbutik!!!
Ha en fin kväll! Kram Cilla