tisdag 7 december 2010

Julhandel

Igår morse var det snöarbete innan vi kunde börja jobba! Båtsäsongen känns långt borta trots att vi håller på med båtar hela dagarna.


På eftermiddagen var det fint när solen visade sig en stund innan den kröp ner och gömde sig.

 Idag har jag haft semester och varit i stan. Först mammografi och sedan sprang jag runt och köpte julklappar. Lite till mig själv blev det också - en julkudde på Indiska och på Balders Hage blev det en lampskärm och några julgransljushållare (nu ska det pysslas!). Avslutade dagen med ett besök hos hudsköterskan som skrapade bort en massa bruna prickar i mitt ansikte så nu har jag många plåsterlappar men det är skönt att bli av med prickarna som bara blir fler och fler.

Nu ska jag vila mig efter butiksrännandet!
Ha det gott och kram på er!
Eva

2 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Låter som du har haft fullt upp, det blir så ibland..
Ha en mysig kväll
kram
sandra

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja det har blivit en hel del snö att få undan vid det här laget:)
Vi fick faktiskt tag på en peruk till E och hon blev nöjd så för tillfället är allt lugnt:)
Stor Kram Annelie ♥